Merhaba kızlar kızım 8 ay 24 günlük ben biraz rahatsızdım kızımıza babası bakıyordu soğuk eklerin kremasini falan yedirmiş birde camları vs açmış dün sabahtan beri ateşi 37.38.39 buluyor işin Aslı şu dışarı çıktığımızda ateşi çıkmıyor fazla evin derecesi düşük hep havalandırıyorum ama yok olmuyor 38.39 buluyor 3 ayrı ayrı doktora götürdüm dünden beri hepsi ayrı ayrı şurup yazıp gönderiyor anlamadım ki 🤷🏻♀️kafayı yemek üzeriyim ilik duşta aldırdım calpol fitil vs her şeyi denedim etki etmiyor uyumak istiyor hep huysuz ağlıyor başka napabilirim akıl verinnnnnnnn lütfennnn