goktug06 Tam bi düzen oluşmuştu ki ataklar başladı. Gündüzleri 2 saat uyursa kalkıp şükür namazı kılıyorum o derece..😕
goktug06 KumsalAda2 1 hafta sonra 4 aylık olacak. Ağlama krizleri, emme redleri, 15’er dakikalık uykular…😕
KumsalAda2 Benim kızımın gündüz uykusu 12 1 gibi uyuyo 4 5 gibi kalkıyor ama uyurken beslenmesini yapıyorum akşam 8 9 gibi uyuyor 10 11 gibi uyanıyor gece de 12 1 de uyuyo sabah 8 de uyanıyor 2 defa gece besliyorum