9 aylık bebeğim bir anda yemek yemeyi reddetmeye başladı. Şu zamana kadar çok fazla boğulduğu için hep püre şeklinde verdim yemeklerini ve çok güzel severek yiyordu ancak son 1 haftadır ağzını kilitliyor ve elimi itiyor en fazla 5-6 kaşık alıyor o da isteksizce. Mama içmeyi reddetmiyor ama yemek yemeyi istemiyor. Alt iki dişi çıktı ama üstler henüz çıkmadı. Doktoru diş çıkarmak üzere olabilir ya da büyüme atağı olabilir dedi ama beni üzüyor bu durum. Benim gibi bu dönemlerde bu durumu yaşayan anneler varsa yorum ve fikirlerinizi bekliyorum.