birkucukkuzucuk edafmo Size bi şey sorsam, ben de hoover kullanıyorum ama tozu filtreden dışarı çıkıyor hep bu normal değil herhalde, sizde var mı böyle bir sorun 🙄 filtre kapağının kenarları tam kapanmıyor da ordan çıkıyor gibi
izmirizmir35 edafmo bende hoover aldim yeni.kizimin yazliklarini yikicam hangi programda kurutuyorsunuz acaba.bazi seyler nemli cikiyor bende neden oyle oldu cizemedim.acaba yikarken sıktirmayimk cok yapmiyorum
edafmo birkucukkuzucuk makinenin yuvarlak kısmındaki lastiklerin orda olan tozlardan mı bahsediyorsunuz Filtrenin çevresinde bazen temizlemeden ikinci postayı kurutmaya atarsam bazen toz oluyor dış kısmında da
birkucukkuzucuk edafmo Dediğiniz yerlerde ve filtrenin üzerinde de oluyor. Temizleyip çalıştırsam da oluyor. Anlayamadım da normal mi değil mi 😀 teşekkür ederim cevabınız için 🤗
edafmo birkucukkuzucuk normal o sanırım, aynı marka ve Arçelik kullanan arkadaşlarıma sordum onlarda da oluyormuş filtrenin üstü delikli olduğu için diyorlar
dikkatbebekvar Kurutma makinesi kullananlara bişey sorabilir miyim ben de konu acacaktım tam. Nevresim takımı atıyorum resmen düğüm olmus gibi cıkıyo😂 bi kere hata edip camasırlarla attım hepsi dolasıyo birbirine. Tek atınca da öyle oldu tabi kurumamıs güzel. Size de oluyomu
edafmo izmirizmir35 sıktırmayla da alakalı olabilir, programı yanlış seçiyor olabilirsiniz ya da çok dolduruyorsunuzdur makineyi. Ben az çamaşır varsa dolap kuruluğu normal derecede varsa çamaşır güneş kuruluğunı seçiyorum bizim kıyafetlerimizde. Bebeğimin kıyafetlerini de anti alerji programında kurutuyorum