Merhaba bebeğim avent emzik kullaniyor 6 buçuk aylık . Yeni emzik aldım +6 ay . Bir tık büyük tabi gündüz rahat tuttu ama uyuturken çıkıp durdu agzindan bende eski emzikle uyutuyorum şimdi. Alışana kadar gündüz sadece kullanayım . Varmı bu durumu yaşayan. Ne zaman adapte olur