Ezacr Herkese merhaba uyku eğitimi alan anneler rica etsem memnun kaldığınız kişileri buraya yazar mısınız?
melikeozdemircaprak Ezacr ben ninni uykudan almaya kalktım 7 aylıkken çok büyük pişmanlıktı oğlum asla adapte olmadı çok ağladı onunla ben de ağladım. Şimdi 1 yaşında son zamanlar hep gördüğüm tavşanuykusu herkes ondan alıyor ve çok memnunlar