Hanımlar oğlum 5 gün sonra 6 aylık olacak inşallah .anne sütü alıyor ama arada mama da veriyorum birde tadımlara başladık
Sorum şu ki saçlarımı boyama düşüncem var ama sütten geçer diye endişe ediyorum bildiğiniz tavsiye edeceğiniz organik boya markası var mı?yada saçlarını boyayan var mı kaçıncı ayda boyattınız?