1 aylığız doğduğu günden beri hırıltı var oğlumda doktor normal olur yenidoğan bebekte olur dedi.son iki haftadır da bogazında balgam oluştu gibi geliyor bana.doktora kaç defa söyledim götürdüm.sadece burnuna serum fizyolojik yapın deniliyor yapıyorum hala hırıltı ve balgam var😢.yani hırıltı normalmiş