LeyliNil mrb evlilik birligi icinde alinan ev bosanma davasindan once birine devredildi simdide 2. Bir satis yapmaya calisiyorlar mal vermemek.icin bu mumkunmu . Bir satis daha olmasi halinde hakkimi alamayacakmiyim .doğmamis bir hak oldugu icin tasarrufun iptali veya tapu iptal acamiyorum ev icin ne yapabilirim