Birisinebirisine Bebeğim 1 aylık 6 gündür kaka yapmadı yarın 1 hafta olacak. Doktor 7 güne kadar normal demişti. Benzer şeyler yaşayan var mı? Ne yapmalıyım
Aybers Birisinebirisine bende 3 aylık bebeğim 15 gündür kaka da problem yaşıyoruz geçen gün 5 gün yapmadı bugün de 3. Gün hala kaka yok bende taktım kafaya onu bekledikçe dahada yok sanki kabız değil ama bilemiyorum günde 2 kere de mama takviyesi yapıyorum
dikkatbebekvar Birisinebirisine mama içiyosa zeytinyağı bi cay kasıgı koyun içine yada sütünüzle sagıp karıstırıp verin biraz.
Ebruliiiiii Birisinebirisine eğer anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal canım ama baktın yapamıyor zorlanıyor kulak çubuğunu zeytin yağına batırıp ucuyla bebişin poposunu uyarabilirsin yada yarım fitil uygulayabilirsin