ugurbocegmm ya benim bebeğim 7 aylıkken başladı reflüsü. Sizin çocuğunuz gibi daha küçükken hiç kusma problemi yaşamamıştık. Biz gastroentoroloji takipliyiz. 7. Ayından beri lansor ve gaviscon kullanıyoruz. Ve hala kusmalar geçmedi ve doktorumuz belirtiler 1 yaşından sonra da devam ederse endoskopi şart demişti. Bence sizde bir gastroentoroloji bölümüne gidin .
Bu arada bazen ilacı bırakmayı deniyoruz. O zamanlarda sürekli öğürmek istiyor hırıltısı oluyor çok fazla gazı oluyor. Doktor bu belirtileri duyunca tekrar ilaca başlayın diyor