Bebeğimin burnu gözü almaya başladı 6 aylık ateşi yok napmalıyım haftasonu da olunca acile götürmek istemiyorum eşimde yok çalışıyor geniz akıntısı için şurubu vardı onu içirdim bol emzirmeye çalışıyorum burnunu serum fizyolojik le açıyorum başka önerisi olan var mi