elif_cnrr Kakasını 2 gündüryapamadı ağlıyor fön makinesiyle duruyoz gecede hiç uyumadık artık çare gösterin
YavruKartal elif_cnrr Ateşi filan yoksa Hasta değilse niçin calpol veresiniz ki. Aracınız varsa atın arabaya gezdirin yoksa bebek arabası ile tur atın. Bizde çok işe yaradı.
Moondem elif_cnrr ben hep veriyorum hasta olmasndan korkuyorum ama cok da iyi degil vermek ama bi yeri agriyor da galiyor olabilir allah yardımcın olsun zor bebek buyutmek
Arincanim04 elif_cnrr banyo yaptırın vücuduna ılık zeytinyağı ile masaj yapın kakasını yapması için bisiklet sürüyor gibi yaptırın bacaklarını sırtını ovalayın belki kakasını yapar rahatlar
[silindi] Calpol ateşi olmadan vermeyin derim, vücud parasetomele bağışıklık kazanırsa etkisi azalır, yani gerçekten ihtiyaç anında verilirse faydasını görürsünüz. Bence araba ile dolaştırın hala aynı ise doktora götürün 👍🏻İnşallah önemli bir şey yoktur🙏🏻
[silindi] Ayrıca, kakasını yapmaması bağırsaklarıyla alakalı ağrıyı calpol bi süre giderir, kabızlığa çare olacağını sanmıyorum 🤷🏻♀️
Brcbrc elif_cnrr kulak pamuğu ile poposuna zeytinyağı sürün hafif içine o zaman kakasını yapıyor bizimki öyle oldu belki rahatlar
Devushka elif_cnrr şuruplardaki parasetamol bağımlılık yapıyor böyle bişeyi yapmak yerine bi dr a götürün bi sıkıntısı olmasa böyle durmadan ağlamaz
Sebey elif_cnrr calpol ara ara ben de veriyorum ama çok sancısı varsa bebişin parolun fitili var ondan da verebilirsin, bizim doktorumuz önermişti. Tabi siz yine de doktorunuza danışın belki başka bir öneride bulunacaktır.