glsmatlls Kızlar evlendiği için pişman olanlar ve olmayanlar oranını çok merak ediyorum 🥲 Anne olmak dünyadaki en güzel duyguymuş ama evlenmiş olmak bana hala çok da güzel bir şeymiş gibi gelmiyor ve bazen sıkılıyorum bekar hayatımı çok özlüyorum 😅
kolonyalimendil glsmatlls evlilik güzel değil bence sevgililik daha güzeldi bişeyler sönüyor evlenince 😂 tabi evlat bambaşka 🫶🏻
Show_must_go_on glsmatlls Oraya bir de arada pişmanım ekleseydiniz mecbur pişman değilim işaretledim 😄
-Lina- glsmatlls hiç pişman olmadım. Yani sorumlulukların bazen beni yorduğunu hissettiğim oldu ama o anlarda bile keşke demedim. Ben mutluyum böyle. Arada darlandıkça eşimi darlıyorum darlanmam geçiyor 😂😂
35lavanta Eşimi çok seviyorum ama bu dünyaya birdaha gelsem ne ahmet ne mehmet ne veli hiiiç kimseyle evlenmezdim. Eşşek bile aynı boka iki kere basmazmış deer ve konuya son noktayı koyarım 😜😜😂😂
Topisko glsmatlls dün aileler yarışıyor programında ki soru. Evlendiğiniz günden bugüne kadar artan birşey söyleyin di. Ve en popüler cevap sevgi/aşk oldu. inan şok oldum. Bence sevgi artmıyor azalıyor aksine. Zaman geçtikçe daha çok seven aşık olan varsa da tebrik ediyorum. Ben beceremedim yada eşimle bu iş olmuyor
glsmatlls Topisko benim sevgim arttı yalan yok, heyecanım yok önceki gibi ama.. monotonluk ve işlerin yükü binince insanın sırtına ister istemez pişman oluyor.. neyse hayırlısı Allah bu günümüzü aratmasın
Burcubuse26 glsmatlls eşimle çok uzun seneler görüştük onu çok seviyorum eğer eşimle tanışmamış olsaydım asla evlenmezdim hiç o kafada bir insan değilim agsgshshh ama kızım dünyalara bedel 🥰🥰
Burcubuse26 glsmatlls 18 yaşında tanıştık 24 de evlendik iş güç anca kurabildik ki tam bile değildi herşey 🤣 şmdi evliliğin 5 yılı doldu 11 yıla girdik vay be matematik kötü doğru hesapladım inşallah agsgshshdhdhdh