Kızlar merhaba Sorun şu ki doğduğundan beri mama ile besleniyor Yalnızca ilk ay sütümü sağaraq verdim günde 1 kere, geri kalan vakitleri mama ile beslendi Şu an 8 ay 17 günlük Ama ek gıda sürecine geçdikden sonra hiç bir şekilde mama kabul etmiyor Tam acıkmış olduğunda da verdim mamayı ama yemiyor Kaynanam tatlandırmak amaçlı mamanın içine reçel, şeker, karadut pekmezi ilave etmemi istiyor Öyle bir şey yapsam zararı olur mu Bir bilginiz varsa lütfen paylaşın İlk çocuk hiç tecrübem yok