Userrrrdm Merhaba sevgili anneler benim oğlum iki gündür çok huzursuz sürekli ağlıyor iştahsiz kusuyor salyası var ateşi var aceba diş olabilirmi
Zeyno123 Userrrrdm diş ateşi en fazla 37.5olurmus doktorum öyle söylemişti bizde bı gece ateş oldu bidaha olmadı ateşimiz ama iştahsızlık 3 haftayı buldu hala düzene girmedi arka dişleri cikartiyo bu süredede zayıfladı yavrum
Zeyno123 Userrrrdm biz ilk dişinizi 6aylikken çıkardık şuan 19aylik tetegil var onu alabilirsiniz biz hala kullaniyoruz rahatlatiyo cunku