Kızım 3.5aylık normalde beşikte sallanarak uyurdu son 1 haftadır memede başlıyo ağlamaya uykuya geçişte ağlama krizine giriyor yuzunu kulagını yolmaya calısıyo kucagımda pışpışlayarak zorla uyutuyorum aglarken bunu nasıl aşıcaz neden yapıyo olabilir fıkrı olan yazabılırmı