Kızlar sütümün tazyikli geldiğini nasıl anlarım?
Emzirme problemlerime yenisi eklendi bu kez de bebeğim memeyi tutup tutup geri çekiyor kafasını. Ama geri çektiğinde ben tutturmuyorum kendisi tekrar saldırıyor yani istemediğinden değil aslında. Bol bol sütüm yok ama çoğu zaman bunu yaptığında bakıyorum sütüm de geliyor.
Bu ara gaz problemi arttı
Emerken boğazına kaçırıp öksürdüğü oluyor
Arada cukcuk ses geliyordu ama o sanki kesildi gibi
Bir de elimle sıkınca bazen fışkırarak çıkıyor süt. Ama tam sıkma noktasını bilemiyorum onu nasıl anlayabilirim?
Sizce tazyikli olduğu için mi bunlar oluyor?