1 yaşında. Elinde salatalık portakal muz elma armut kayısı hurma ekmek vs bunları yemeyi çok sever. Suyla oynamayi çok sever. Fakat kendi kendine yemeğini yemez. Şimdiye kadar biz hep yedirdik , kendisinin yemesine fırsat vermedik ondan mı acaba. Ben istiyorum ki en azından ağzına götürsün. Ancak dokunmaya bile tiksiniyor. Yedirince yiyor. İştah yerinde. Fakat kendi dokunmuyor. Yoğurda dokunuyor bi. Onu da ağzına götürmüyor. Bunun dışında evde birkaç eşyaya karşı da bu şekilde. Yapraklarin bazılarına dokunmuyor. Duyusal hassasiyeti var demek için bunlar yeterli midir? Yoksa bu geçici mıdır? Yoksa ergoterapi desteği almaya kadar gidecek bu yol. Lütfen bu durumu yaşayan bir şey söylesin