Merhaba anneler öncelikle nasılsınız 🌸
Oğlum 1 yaş 5 günlük ve daha hiç diş çıkarmadı 1 yaş kontrolüne gittiğimizde doktorumuz da kabarma var çıkmaya başlamış dedi . Ve o gün 3 tane 1 yaş aşısı olduk ertesi gün öksürük hapşırık ishali de vardı probiyotikle onu geçirdik derken bugüne kadar calpol öksürük şurubu grip şurupları kullandık yok bugün nefes alışı daha hızlı başına gelen var mı ağzının içi çok sıcak ve sürekli eli ağzında bebesi dis çıkarmış annelerim yardımcı olurmusunuz