Merhabalar kızım 1 yas 3 aylık. Kilosu ortanın altında çıkıyor . Emziryorumda ama emzirdgmde bişey yemek istemyor bende sadece tadımlık emziryorum zaten kendide bırakıyor rejim yapiyorum aynı zamanda doktorumuz yemeğe ağırlık vermem gerektiğini söyledi ama bizimki hiçbişey yemiyor icmiyor bu ara ustten 2 azı dişi çıktı ondandir dedim takmadm ama şimdi hicbirseyi agzina surmuyor zaten zayıf 9.200gr . Sizinde kullandığınız kilo almada yardimci olan bişey varmı acaba ?