minikoglummmmm manikür yaptırmayı denediniz mi tırnak şekliniz biraz düzene girebilir benim bi tandıığım da sevmiyodu tırnak şeklini tırnaklarını falan da kemiriyodu düzenli manikür acı oje falan derken aştı daha iyi gözüküyo tırnakları. Yani takma tırnak yapısı rahatsız eder bence ben bi iki kere heves edip oje sürdüm nasıl itici geliyo canım acıyo sanki ojede bile😂