9 aylık bebeğim hastalıktan yeni kurtuldu çok huysuz mememi ısırdı ayy diye ses çıkarınca alışkanlık haline getirdi asla emmedi aç aç durdu ne zaman versem ısırıyor salladık o sersemlikte bile ısırıyor me yapacağımı şaşırdım 8 tane dişi var tekrar diş geliyor olabilir unutur mu bu davranışını sinirden ağladım