Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim var gunde 2 kere mama takviyesi yapıyorum 1 aydır hipp kullanıyorum nerdeyse 10 gündür kaka yapmakta çok zorlanıyor yani en son 5. Günde ıkınarak ve ağlayarak yaptı ama kabızlık yoktu gazıda çıkarıyor kendi mama yani kabızlık yada gaz yapmadı bugün yine 3. Gün ıkınıyor ama kaka çıkmıyor sizde böyle yaşadınız mı bu bir dönem mi yoksa problem.mi var doktora sordum 1 haftaya kadar normal dedi ama çocuk ıkınıyor çok yapmaya çalışıp yapamadığının farkındayım zeytinyağ vs. Kullanıyorum hepsini