Ajdjfkgk5 Kızlarr avebt ultra soft emzik kullanan var mı mwmnunmusuuz bebeğim iki aylık sizce alırmı versem
Mete_moms Ajdjfkgk5 doğdugundan beri kullanıyoruz genelde alıyor bazen canı istemezse emmiyor 3 aylıgız ☺️
Deletedmom507 Ajdjfkgk5 doğduğundan beri philips avent gece emziği kullanıyorum bugün başka bi emzik kullanayim bi dedim kızım ağzına alır almaz attı bebekler çok fena valla 🤭🤣