3-5-7 ayda yaptırıyoruz ilk dozumuzu yaptırdık. Ağızdan damla şeklinde veriliyor, bizde herhangi bir yan etki yapmadı ama lütfen yaptırmaya çalışın. Son zamanlarda çocuk hastalıkları aldı başını gidiyor, aşıyı yapmadan yakalananlarda sonuçlar çok çok kötü olabiliyor ancak aşı olup da yakalanırsan çok daha kolay atlatıyorsun. Hem rota hem menenjit aşılarını yaptıracağız.