Dnzkizi Merhaba anneler. Kizim istahsiz ates azcik var bide aglayinca falan sesi kalinlasmis bunun icin ne yapabilirim ates dusurucu icirsem iyi gelirmi yeterlimi yada ses kisikligi icin ne yapabilirim. Oyuncaklarla oynuyor guluyor cok bi huysuzlugu da yok
Neessee Dnzkizi merhaba geçmiş olsun öncelikle huysuz ise şurubundan verin. Bizde dün gece rahatsızlandık. Hastaneye gittik fitil attılar ve ilaç verdiler. Kanında mikrop çıktı çünkü antibiyotik tedavisine başlanıldı. Ateşi yükselmeye başladığı zaman huysuzlanıyo ve ben ateş düşürücü veriyorum yani 38 derece olmasını beklemiyorum. Hem öksürüyor hemde burun akıntısı var
Dnzkizi Sesi iyice gitti cok huysuz ateside var biri bana ne yapmam gerektifni soylesin ya 🙄 ates dusurucu icin acele etmiyim mi uzun kollu badiyle duruyor tek kat bogazi sesi icin ne yapmaliyim
Havvakml Dnzkizi canım benim oğlumunda ateşi var 37 buçuğu geçince calpol verdim biraz düştü acile gittim 38 olmadan gelme dedi ateş düşürücü ver dedi
Dnzkizi Havvakml bende hemen ilac verme huyum yoktur uzerini az ince giydiririm sabah kadar gecerdi simdide oyle yaptim ama sesi kalinlasti cani yaniyormu onun icin ilac kullanmalimiyim napiyim bilemedim