Bebeğim 2 aylık olmak üzere bebelac gold1 mamayı çok severek içen bebeğim son 5 gündür ağlayarak içiyor zorla vermeye çalışıyorum ağlıyor bitirene kadar oyalamaya çalışıyorum ama yine de ağlıyor sebebi ne olabilir yaşayan var mı bu durumu me yapmak gerekiyor lütfen yardım 😔😔😔😔