Merhaba arkadaşlar, 14 aylık kızım var. Şurdan şuraya gidemiyoruz. Bir kusuyor anlatamam. Böyle kendinden geçiyor. Onu öyle görünce bir yere gitmek istemiyorum. Yara bandını çarpı şeklinde göbeğinden bantliuorum. Bir şey yedirmiyorum yola çıkmadan,eline tuzlu çubuk kreker veriyorum,arabayı serin tutuyoruz,yola bakınca oluyordur diye guneslikle kapattık cami her şeyi yaptım ama maalesef kusuyor. Bileklik diyorlar ama o 2 yaşından önce kullanilmamaliymis. Var mı önerebileceginiz bir şey?