Tatli_Bir_Anne_ Gunes kremi olmadan dışarı adim atmam, hatta evdeyken bile kullanırım, Ben avene kullanıyorum, akneye eğilimli ciltler için olanını.. oldukça memnunum aslında.. ama vichy markasını da merak ediyorum. Sizler hangisini kullanıyorsunuz ?
gibicibicis Tatli_Bir_Anne_ sebamedin bebek için olanını kullanıyorum çünkü gunes alerjim var sadece o iyi geliyor memnunum
motherwithdaughter Babe (cok memnjnum)la roche, solenta, avene hepsi karisik donusumlu kullaniyorum shiseidonun bi tane cok istedigim var stiick onu almayi düşünüyorum kullanan varsa yorumlaybilir mi