Lenali Merhaba Hanımlar bebeğim 2,5 aylık ilk ay reflü yatağında yatırdık sonra boy uzadığı ellerinide yan korumalara sıkıştırdığı için emzirme yastığını yatağın içine koyarak orda yatırmaya başladım ama artık onunda kayıp içine düşmeye başladı geceleri . Siz direk yatağınamı yatırıyorsunu ? Hiç denemediğim için korkuyorum direk park yatağa yatırsam bişi olurmu acaba ? Emzirme yastığının kenarları sanki onu koruyordu gibi geliyor psikolojik olarak . Küçük bebeği olanlar nerde yatırdıklarını paylaşırlarsa sevinirim. Teşekkür ederim
Oykuasena19_ Lenali Benimki de 15 günlük sizinkide küçükken mama yediği an midesi bulanır gibi oluyor muydu
Kbr_34513451 Lenali ben valla 5.aya kadar reflüde yatırdım sonra küçük beşiğine aldım zaten reflüyşe p beşikte yatıyordu şimdi 7 aylık park beşik aldım mecburen sığmadı
Melisuzunoglu Lenali 4.5 aylik reflu yatagini besigin icine koymustum ilk baslarda uzun bir sure yatti o sekilde besigin bir tarafinda reflu yatagi diger ucunde battaniyelerle katlayarak hafif dik sekle getirmistim iki tarafta ortaya dogru egimli seklindeydi bugune kadar bugun hepsini cikardim dumduz zemin hazirladim biraz daha derinlestirdim battaniyeleri filan cikardim buyudu artik reflu yatagina gerek yok diye dusunuyorum
Lenali Tatli_Bir_Anne_ Benim bebeğim yutkunmaya çalışıyor bide sürekli tükürüyor bazen boğazına kaçıyor yutamıyor ağzında birikiyor sanırım o yüzden uyurken korkuyorum Bu reflü demek galiba
Tatli_Bir_Anne_ Kbr_34513451 günlük hayatında, emme dışında kendi kendine yutkunuyormus gibi yapiyormu
Tatli_Bir_Anne_ Oykuasena19_ benimkisi öyleydi, doktor reflüsü var demişti, reflu ilacı kullandım huysuzluğu da bayağı azalmıştı o dönem. Bebekleri rahatsız ediyor bu durum
Tatli_Bir_Anne_ Lenali Kriz şeklinde ağlamıyordu, Bizimksii devamlı inliyordu, ıkınıyordu, asla oyalayamiyorduk, dikkatini bile çekemiyorduk, çok huysuzdu. Reflu ilacı onu rahatlattı, gaz sancısı devam etti ama, 7×24te huysuz değildi.
Lenali Birde hanımlar park yatağın içine reflü yatağının yanlarını söküpte koysam düşermi diye endişe ediyorum artık boyu fln uzadığı için . Bu şekilde kullanan oldumu acaba ??
Tatli_Bir_Anne_ Lenali ben normal beşiğin içine koymuştum, kenarlarını da dolduruyordum, park yatak kadar büyük değildi benim beşiğim. Yine de insan hep tetikte oluyor o şekilde. Normal yastığa yatirdim bir süre