Kızlar 5 De doyurdum ikisini de yatırdım arada yarım saat geçti ağlamaya başladılar ne yaptıysam durmayımca mama verdim yine 30 CC öyle durdular uyudulr tekrar 15 dk sonra ağlayarak uyandılar o saaten beri naptıysa uyumadılsr da susmadılar da şimdi de 60 cc mama veriyorum hemde emzirdim yeni dalmaya başladılar ama her emme ve mama sonrası kusuyorlar acayip şekilde nerdeyse yedikleri çıkıyo acaba ondan mı aç kalıyolar ki anlamıyorum bana yardımcı olur musunuz