Bizde de durum öyle 4 ay 1 haftalığız. En az 2 haftadır eller sürekli ağızda, parmaklar şapur şupur emiliyor hatta yakalarsa benim parmakları da emiyor, kucağıma alsam omuzlarımı emiyor ama bilin bakalım kimi emmiyor? 😂
Şaka bir yana daha bu zamanlarda çıkmaz dedi doktorumuz ama kaşıntıların olması normal dedi. Kolay kolay 6-7 aydan önce çıkmaz ama bebekten bebeğe değişir diye belirtti.