Marselinannesi Aymelek53 geçmiş olsun. Düzenli bir şekilde burnunu serumfizyolojik sıkıp aspiratörle çekin böylece burnu rahatlar rahat nefes alır, bebekler belli bir aya kadar ağızdan nefes almayı bilmezler burnu açık olsun. Bol bol emzirin , siz sarımsak doğrayıp yoğurtla felan yiyin bebeğinize sütünüzden geçsin. Varsa nem makinası açın odanın nem dengesi sağlansın oda kurumasın ya da odayı düzenli havalandırın. Hiç panik yapmayın bol bol emzirip, burnunu temizleyin ve ateşini kontrol edin.
Morvy Aymelek53 hem burnunu temizle hemde yarım soğana bir kaç tane karanfil batır yatağının baş ucuna koy bebeğinin yakınında olsun çok geçmiş olsun.
Dry_cn Aymelek53 canım arkadaşlar da söylemiş zaten hergun banyo yaptır sonrasında burnunu temizle ayağını muhakkak çok sıcak tut o önemli birde eğer emziriyorsan annemin tavsiyesiyle ben zencefil bal limon karışımı çok içtim onu çok toparladı
Mamaaaaa Benim kızımda 2 aylıkken grip oldu benden bulaştı, sürekli burnunu temizlemek gerekiyor çok küçük başka yapacak birşey yok
Mamaaaaa Aymelek53 eğer becerebilirseniz serum fizyolojik ve şırınga yapamazsanız çünkü ben yapamıyorum ama o dönem öyle yıkamıştım, serum fizyolojik damlatıp aspiratörle de çekebilirsiniz
Atlasssss Benim de bebeğim 3 aylıkken hasta olmuştu, durumunuz var ise nebulizatör almanızı öneririm, burnu sadece sizin temizlemeniz malesef yeterli gelmiyor kendileri tamamen çıkaramadıkları için, biz makina içine koyduğumuz ilaçlarla atlatmıştık çok şükür
Elaaasengul Atlasssss makina içine ne gibi ilaç koymuşsunuz biz de43 günlüğüz ve gribiz ilaca başladık antibiyotik
Atlasssss Elaaasengul inanın adlarını hatırlamıyorum fakat farklı karıştırmam için yazmıştı doktorumuz yarım yarım mesela, antibiyotik kullanmadan düzenli buhar sayesinde atlatmıştık
Elaaasengul Atlasssss keşke biz de buhar veriyoruz ama asla istemiyor, Buharla kaç günde iyileşti acaba