Sin21 NilD mesala sağım yaptınız koydunuz dışarda 3 saat bekleyebilir o süt 3 saat dolmadan tekrar sağdığınız bu sütü de soğuduktan sonra ilk sağdığınızla birleştirip dolaba koyabilirsiniz. Ama unutmayın oda sıcaklığında 3 saat durabiliyor ve sonra sağdığınız süt de mutlaka soğumuş olacak. Soğuk sıcak süt birleştirilmiyor. Buzdolabında da 3 gün kalabiliyor. Size tavsiyem buzluğa koyacaksanız fazla fazla değil 60-60 ya da 90-90 bebeğiniz bir öğünde ne kadar içebilirse o kadar koymanız. Kullanırken de ziyan olmamış olur.
Ozgesirin Aşkım ben bir gün boyunca sağdıklarımı birleştiriyorum. Dolabın alttarafına katıyorum biberonla sonra diğer sağdığımı da ekleyip, süt saklama poşetine katıyorum. Sonra buzluğa atıyorum.
Ozgesirin 1 gün boyunca sağdıklarını biberonda birleştir. Dolapta olan sütün altı şeffaf Bi renk olur üzeri kaymak gibi olur bozuldu diye dökme sakın, çalkala diğerini ekle. Gün boyunca biriktirdiğini süt saklama poşetinde birleştir at buzluğa
Ozgesirin NilD canım ben çalışıyorum o yüzden işe başlamadan önce buzluğa 20 poşet kattım. Hepsini 130 cc ayarladım. 3 aylıkken işe başladım bebeğim 1 öğünde 130 cc içiyor yani her içmede 1 poşet bitiriyor. Eğer hepsini içemezse biberonda kalanı buz dolabının alt gözüne katıp diğer içmesine onu ılıtıp gene verebilirsin