RabiyaG sağlık ocağındaki ebeye 9 aylıkken baktığında sormuştum düşük değil ama daha iyide olabilir demişti, doktorumuza durumu anlattım oda hareketli bir çocuk olduğunu biliyor gayet normal karşıladı hatta kan tahlili falan yaptırdık geçen ay tüm değerleri normal çıktı