Oğlum 3.5 yaşında sayılır artık. İnat hat safhada ve en büyük sorunumuz yemek. Asla bu güne kadar benden açım ya da yemek istemedi. Kendimce ortalama saat kuruğ yemek veriyorum. Gelin görün ki tam bir facia. Yemekle oyun oynuyor suyun içine katıyor fırlatıyor eziyor sonuç hüsran bağrış çağrış bitiyor. Çözümsüz kaldım bunalıma giriyorum yemek zamanı gelince ellerim titriyor yine aynk şeyler olacak diye