Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık meme ve mama olarak devam ediyoruz.Emziriyorum ilk önce biliyorum emiyor baya bi yutuyor sonra da baktım bi türlü memeden ayrılmıyor mama veriyorum bi 30cc bazen daha fazla.Mamayı baya bi
İçiyor bitince ağzından çıktığı an başlıyor ağlamaya yani böyle mi olur bilmiyorum hep böyle. Bazen fazla veriyorum yine ağlıyor sonra kusuyor valla anlamadım artık doymuyor mu nasıl oluyor