Defne16002 Bebivita mama kullanan var mı .nasıl memnun musunuz .iki aylık bebegim var sütüm yetmiyor ara da vermek için almak istiyorum malum mama fiyatları uçmuş bu mama biraz uygun geldi bana
Esraerol-geldi Defne16002 bende merak ediyorum önceden bimde hero beybi vardı şimdi yok bebelac kullanıyoruz a101de var 94tl bak istersen şoklarda da var