Kuzum11 selamlar bende bunun için doktora gitmiştim bana verdikleri ilaçları yazıyorum .sabahları aç karnına biogaia 5 damla verirseniz akşamda beslenme öncesi subsimplex 5 damla baya azalıyor sancılar. Aguline , Nurse Harvey diye farklı şurupları kullanıp memnun kalanlarda var ama ben onları denemedim bilemiyorum. Birde benim bebeğime kolik teşhisi konuldu ama halbuki açlıkta varmış gazın yanında. Sütümü sağdım ölçtüm (hastane tipi medela elektrikli göğüs pompasıyla) baya az çıktı aç olduğunu anlamış oldum. emzirme sonrası 30ml bazende 60ml mama veriyorum ilaçlarında etkisiyle artık daha rahat uyuyor