Merhaba sevgili anneler. 1 aylık bebeğim var. Geçen hafta aniden bir gece göğsümde bir sancı ile uyandım göğüs kafesi yoğun sırt ağrısı hareket bile edemedim kalp krizi geçiriyorum sandım acile gittik serum vuruldu kan tahlilleri yapıldı tam kan bir şey yok gaz sıkışması dendi. Bugün yine aynı şeyi yaşadım acillik oldum röntgen çekildi yine gaz dendi. Eve geldim istifra edince rahatladım. Sonra aklıma geldi doktorum bana hamileyken safra kesende minin taşlar var bol su iç demişti acaba safra kesesi sancısı mı yaşıyorum. Pazartesiye genel cerraha randevu aldım ama yine de burda tecrübeli kişiler varsa sormak istedim. Safra kesesi sancısı nasıl oluyor acaba ?