Meerve kızlar Urfa’da yaşıyorum.deprem.sonrasi ev sahibim beni evden çıkarmak istiyor önce oğlum evlencekti dedi.sonra adıyaman’dan akrabalarını oturtcam dedi .tabiki bizde kabul etmedik cnku hem sözleşmemiz var temmuzdan sonra bir yılımız daha var görev süremiz bitene kadar sözleşme yapmıştık.o skeilde anlaşarak tuttuk.simdi her kirayı yatirdigimda rahatsız ediyor çıkın çıkın çıkın.yok cikmazsanizbizim depremzedelerin kirasını ödeyin.yok nakliye tutup geleceğim Mayıs’ta mahalleye rezil edeceğim.hep bir sorun .bu konudaki haklarımı merak ediyorum.cocugum küçük eşim askeri personel.her işimi tek hallediyorum.ve buyuzden anlaşma yaparak çıkmıştık şimdi sorun çıkarıyor