mervealtylr 36+4 te dogum yaptim. 1 aylikken cektirdim sağ kalça 58 sol kalca 55 cıkmıştı. Ama erken dogdugu icin gelismemis olabilir 1 ay snra tekrar cektirelim dedi. 2. Ayinda tekrar cektirdim sağ kalca 61 olmus ama sol kalça 41 e düşmüş (farkli yerde cektirdim cekilen cihazdan farklilik olabilir denildi.) Röntgenle bakıp emin olalim dediler. Röntgende hafif cıkık görünüyor önlem alınmazza cikar dediler palvik bandaji taktilar 😒😒 1 hafta oldu takilali. 1 ay sonra kontrolumuz var