Kızlar ben arçelik yetkili servis yazdım googleye 444lü veya 850li gibi böyle genel bir yeri aradım telesekreterle falan kayit oluşturdum. Sonra beni aradılar abla müsaitseniz geliyoruz. Geldi şu parça bozuk dedi. Çıkması 1900 dedi sifiri 4bisey kdvsiz alirsam 3.5 dedi. Parayi onun hesabina gonderdim bana servis formu yolladi telefondan sistemi acti bana da gosterdi telefonuma otomatik geldi aldigi tutar parca ismi kendi ismi tcsi vs yaziyor fatura gibi ama fatura degil. Parcayi takti sorun cozuldu. İki hafta falan sürdü dün yine makine ayni sorunu çikardi. Bugun gerçek arçelik servisini arayabilmişim önceki sorunum devam ediyor dedim adam bana ne dese beğenirsiniz? Sizin servis kaydınız yok arçeligi aramamişsiniz diyor. Başımdan aşağı kaynar sular güzelce döküldü. O eve gelen adamın numarası vardı onu aradım abi ben arceligi aradim servis kaydiniz yok dediler sen kimsin dedim. Ben arcelik servisi degilim lc ve biseyin servisiyim yetkili servisim ama senin bende garantin var dedi. Ha bu arada o parcanin sifirini alirsak tum makine 3 sene boyunca garantiye giriyor demisti, eski garantimiz bitmisti o yuzden sifir olanini aldik. Garantin bende direk beni aricaktin dedi. Pazartesi sabah ara gelip bakicam dedi. Şimdi bu servis olaylarıyla ilgili bilgisi olan var mı arkadaşlar. Ben dolandirildim mi yoksa bu olay normal mi. Adamin yetkili servis diye eve gelmesinden ziyade sifir parca diye para verdim elinde bi parcayla geldi takti belki benim eski parcamdi sifir oldugunu ne bileyim ben. Bunlar guvenilir mi yani. Hayatimda daha once hiç servis çagirmadim. Şimdi ben pazartesi bu adama ayni sorunu verdi parcani geri al bana parami ver desem vermicek dimi. Makine de bozulduguyla kalicak. Bilgisi olan var mi allah askina ya ben dolandirildim mi acaba eşi falan bi serviste çalışan varsa bu işler nasıl oluyor sorabilir misiniz şoktayım şu an cevremde hiç servisçi yok