Fatmanur41 2 buçuk aylık bebeğimin kaşlarında kuruma vardı bunu kullanıyorum bi kaç gündür arada kısarıyodu kaşları ama sanki krem de yan etki yaptı kullananlar sizde de böyle bi sorun oldu mu
betuuls Fatmanur41 ben kullandım bebeğime balm olanı. 2 aylık civarıydı yanakları kırmızı kırmızıydı. Geçirdi bidaha da hiç olmadı. Bize alerji yapmadı
ecesmomm Biz kullaniyoruz atopik dermatit icin dermatoloji uzmani verdi biz memnunuz acikcasi mavi kutuda
ecesmomm Hiçbirinde bir sorun yasamadik yan etkiden kastiniz nedir belki urunun icindeki bir seye alerjisi olabilir mi bebeginizin