Canım ben philips avent de denedim, kauçuk da denedim 1000 tl net vermişizdir emziklere hatta fazlası da olabilir tutmayınca tutmuyorlar🤷🏻♀️ Hastanede ilk gün alıştırmadığın için dediler, annem ilk doğduğunda da vermişti almayan çocuk almıyor hiç kendinizi harap etmeyin🥰