Arkadaşlar merhaba bebeğim 2.5 aylık alerji maması ve anne sütü ile besliyorum yalnız alerji maması kullandığımız günden beri kaka sayısı azaldı doktor normal dedi ama bugğn çıkarmakta çok zorlanıyor ve canı acıyor . Alerji maması kullanıp böyle bi durum yaşayan var mı , ne çözüm önerirsiniz