Doğum yapalı 31 gün oldu doğumdan bir hafta sonra dikislerim açılmıştı tekrar diktirdim üç tane dikiş atıldı ama o üç dikis tek tek atıldı ve kendiliğinden dusucek biraz geç dusucek demisti doktorum acaba en geç bezamn düşer şuan düşmemesi normal mi yani enfeksiyon falan olur diye de korkuyorum açıkçası bilgisi olan varmı?