Kızlar oğlum üç yaşına basmak üzere . Bu aralar birşeyler isteyince vermeyince çok sinirleniyor ,baya krize giriyor ama dediğini yapmak istemiyorum.nmesela gün boyunca sadece meyve yiyor ben istiyorum ki yemek yesin ama beğenmiyor yada istemiyor ve yemiyor . Diretiyor illa meyve yemek için ama bende vermiyorum . Sakinlesince konuşuruz diyorum ,seni seviyorum ve bekliyorum seni felan diyorum . Baya ağlıyor sonra duruyor. Bilmiyorum doğru mu yapıyorum ama her dediğini yapmak da doğru gelmiyor bana . Ama küçük mu acaba,yemek yemek istemeyince meyve vermek doğru mu sizce ?