Kızlar oğlum şu an 21 aylık. Ek gıda döneminde tadımlara başlarken dilinin ucu ile tadar öyle ağzını açar ya da açmazdı. Herkes diyordu diliyle kontrol ediyor. Daha sonra o huyu yiyecekleri önce koklayıp sonra ağzını açma ya da açmamaya döndü. Ne yedirmek istesem önce burnu ile kokluyor bu ne zaman geçer acaba. Sizin de böyle mi